Σελίδες

Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Blogging Therapy και Φακελάκια

Σήμερα είναι της Αγίας Γκρίνιας, γουστάρω να γκρινιάξω λίγο, γιατί πολύ καιρό έχω να το κάνω και σε συδυασμό με την παρακάτω είδηση επιβάλλεται

ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ BLOGGING THERAPY όταν έχει να κάνει με τα φακελάκια των γιατρών και των πολιτικών πάντα έχει ενδιαφέρον


Τα Φακελάκια των γιατρών και των βουλευτών. 8.000 ευρώ βρέθηκαν στη Βουλή σε φάκελο και κανείς δε τα έχει ζητήσει μέχρι τώρα. Σιγά μη τα ζήταγε, τι να ζητήσει τη μίζα που πήρε κάποιος από τη Βουλή για κανένα διορισμό στο Δημόσιο από κανένα μεροκαματιάρη?

Τουλάχιστον αφού έχασε το φακελάκι μη χάσει και ο  μεροκαματιάρης το διορισμό.

Μετά τους φταίνε τα φακελάκια των γιατρών , γιατρός δεν είμαι, Έλληνας φορολογούμενος είμαι και ούτε επαινώ τις μίζες των γιατρών.

Ο γιατρός ας πούμε που τα παίρνει τα παίρνει για να σε κάνει καλά, άσχετα αν έχει δώσει τον όρκο του Ιπποκράτη και αυτή είναι η δουλειά του.

Ο πολιτικός όμως η ο βουλευτής η ο υπουργός που τα παίρνει ο όρκος που έχει δώσει είναι να υπηρετεί τους Έλληνες και τη χώρα του και όχι την τσέπη του. Θα μου πείτε τώρα πια είναι η διαφορα και ο ένας και ο άλλος τα παίρνει.

Υπάρχει διαφορα ο ένας έχει να κάνει με ένα άτομο μεμονωμένο και o άλλος έχει να κάνει με όλη την Ελλάδα που από τις μίζες και τις απάτες ΡΗΜΑΞΑΝΕ ΤΗ ΧΩΡΑ και δεν φτάνει μόνο αυτό αλλα έχουν βάλει στο λούκι όλο τον Ελληνικό Λαό να πληρώσει τα κλεμμένα όλων αυτών που ρημάξανε τη χώρα.

Δηλαδή άλλος γαμάει και άλλος πληρώνει. Για κάτσε ρε κύριε πολιτικέ. Που είναι τα λεφτά ; Λεφτά δεν υπάρχουν όμως κάποια στιγμή υπήρξαν και κάποιοι τα έφαγαν, αυτοί που τα έφαγαν αυτοί και πρέπει να πληρώσουν.

Δεν μπορεί κάθε φορά που το κράτος δεν έχει να πληρώσει μισθούς και συντάξεις να βγαίνει στη γύρα για δανεικά και να βάζει όλο και καινούργιους φόρους να κόβει απο μισθούς και συνταξεις ουτε και να  ΠΑΙΡΝΕΙΣ σύνταξη στα 90, ( ΑΝ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ 90 ), ούτε μπορεί να διαγράφει πρόστιμα από τους Έλληνες που παρανόμησαν και πρέπει να πληρώσουν.

Μας πήρανε χαμπάρι όλοι από Ευρώπη και Αμερική μέχρι τα πέρατα του κόσμου, Ελλάδα η χώρα που ζουν τα περισσότερα λαμόγια στον κόσμο όλο.

Ελλάδα η χώρα των τζιπ των φακέλων  και των καφετεριών που είναι γεμάτες τις πρωινές ώρες. και απορείς εσύ εσύ που πας στη δουλειά σου. Καλά όλοι αυτοί δεν δουλεύουν? Πως πληρώνουν το καφέ τους ρε παιδί μου?

Γέμισε η Ελλάδα με νέους συνταξιούχους και ΛΑΜΟΓΙΑ  που ναι μεν δεν μπορούν να δουλέψουν, αλλα στον καφέ και το τσιγάρο δε λένε ποτέ όχι. Ο πατέρας μου ήταν από χωριό ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΧΩΡΙΆΤΑΡΟΣ  και μου έλεγε παιδάκι μου να μην κάνεις ποτέ ότι δεν θέλεις να σου κάνουνε γιατί  ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΕΧΕΙ Η ΑΧΛΑΔΑ ΤΗΝ ΟΥΡΑ, και όλοι κάποιοι στιγμή πληρώνουν, μονο που εγώ βλέπω ότι κανεις και ποτέ στην Ελλάδα δεν πλήρωσε για τίποτα και......

Η ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ ΦΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΚΟΜΠΙΝΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι ελεύθερα