Σελίδες

Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

Tο βίντεο με τη Τζούλια Αλεξανδράτου

Το βίντεο με τη Τζούλια Αλεξανδράτου, και ΞΑΦΝΙΚΑ όλος ο κόσμος μαζί και εγώ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ασχολούνται με το ΒΙΝΤΕΟ της Τζούλια Αλεξανδράτου. 20 ευρώ παρακαλώ το κομμάτι, πάρτε κόσμε,ΠΑΡΕ ΚΟΣΜΕ.



Tο βίντεο με τη Τζούλια Αλεξανδράτου


Από ένα πρόχειρο υπολογισμό 100,000 κομμάτια να μην πουλήσει λες?????? ,  κάτσε γιατί δεν έχω πάει και πολύ σχολειό, mmmmmmmm δηλαδή 100,000 x 20 ευρώ μας κάνει............ΜΜΜΜΜΜΜΜ ....νομίζω 2.000.000 ΕΥΡΑ, Α ΡΕ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ, όλοι για σένα δουλεύουν ακόμα και η Τζούλια.

Ποσο είναι το Φ.Π.Α στα δυο εκατομμύρια ΕΥΡΑ? Δεν είναι και άσχημα Ε? Νομίζω καθόλου άσε και το άλλο, όπου πας από νέους από γέρους από γριές και νέες όλοι συζητάνε για το πορνοβίντεο, ακόμα και οι συνταξιούχοι λένε ΝΑ ΔΩ ΤΖΟΥΛΙΑ και κόψε και το 13 μισθό και τον 12 μισθο, ένας από μακριά φώναζε εμένα κόφτε μου μέχρι και τον 6 μισθό.

ΟΤΑΝ ΕΓΩ ΛΕΩ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΤΟΣ ΚΑΙ ΘΕΑΜΑΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΕΙ ξεχάσαμε και τις βενζίνες που πήγανε 1,5 ευρώ το λίτρο και τα τρικ του 30 τις εκατό, και όλα ΜΑ ΟΛΑ.   Α ρίξω και ενα μουγκρητό,  ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ

ΕΤΣΙ ΤΖΟΥΛΙΑ ΕΤΣΙ ΔΩΣΕ ΘΕΑΜΑΤΑ ΣΤΟ ΛΑΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι ελεύθερα